18 wrz 2013

Nowy poczatek.

Czesc dziewczyny!

Zapraszam was serdecznie na mojego nowego bloga, ktorego w calosci bede prowadzila w jezyku polskim (ale bez polskich znakow;) Juz od ponad roku zbieralam sie do zalozenia magdalenakrupa.blogspot.com, ale niestety cos zawsze stawalo mi na drodze. Wiele z was zapewne wie, ze w 2011 rozstalam sie z moim chlopakiem, ktorego zdjecia mozna bylo znalezc w wielu postach na spongeshoe.blogspot.com i tym oto nowym blogiem pragne w pewien sposob odciac sie od przeszlosci. Orjan, jest nadal moim przyjacielem, ale rok temu rozpoczelam nowy etap zycia i chcialabym bloga z czystym archiwum. Tym razem stawiam na prosty, polski adres "Magdalena Krupa" i podtytul "Life by Magdalena"... i znowu wkradlo sie troche angielskiego, ale blog bedzie jak juz wspomnialam pisany po polsku.



Kim jest Magdalena Krupa? To dwudziestokilko letnia (blizej mi do 30stki niz do 20stki) dziewczyna, ktora dokladnie 10 lat temu wyemigrowala z Polski do Norwegii i rozpoczela tu nowy etap zycia. Jestem nierozpieszczona jedynaczka, ktora interesuje sie moda, fotografia, uroda, kocha zwierzeta, lubi czytac i jest uzalezniona od YouTube. Czego mozna spodziewac sie na moim blogu... na pewno postow podobnych do tych na spongeshoe.blogspot.com... czyli outfitow, przepisow, informacji z codziennego zycia, podrozy.... ale takze notek o organizacji czasu a takze zdrowemu trybowi zycia. Mam nadzieje, ze zostaniecie ze mna.
SHARE:

2 komentarze

  1. Anonimowy7.10.13

    Hej Magda, ja kiedys bardzo chetnie odwiedzalam twojego starego bloga. Nawet kilka razy do siebie pisalysmy,pamietam rowniez tego wrednego stalkera. Ostatnio weszlam na spongeshoe, patrze a tu link do nowego bloga. Fajnie, ze go zalozylas. Kazdy z nas czasami potrzebuje "nowy poczatek". Ja podjelam w ciagu ostatnich 2lat odwazne decyzje, ktore wywrocily moje zycie do gory nogami. Poszlam na studia, ktore wlasnie koncze, wyszlam za maz i nawet bylam w Tajlandii, o czym nigdy w zyciu nawet nie marzylam! Teraz nabralam wiatru w skrzydla i jestem naprawde zadowolona z przemian, jakich dokonalam. Pozdrawiam serdecznie, Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja bardzo czesto zastanawilam sie co tam u ciebie! Ciesze sie bardzo ze wyszlas za maz, ze wrocilas na studia i ze odwiedzilas Tajlandie! Mam nadzieje ze utrzymamy kontakt!

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig