23 wrz 2013

Wystroj wnetrz: living room.

Ach, te poniedzialki... zazwyczaj nie mam nic przeciwko nim, ale dzisiejszy nie nalezal do najlepszych... Laptop odmawial posluszenstwa, autobusy odjezdzaly przed czasem i jeszcze zapomnialam mojej karty kredytowej...  Niestety przez te wszystko musialam dzisiaj opuscic szkole... ale nastepne zajecia juz jutro. A zaleglosci latwo mozna nadrobic... czasu starczylo mi natomiast na krotki trening. Nie ma to jak 45 minut cwiczen na brzuch. Partii ciala. ktora najbardziej lubie cwiczyc... zawsze tez po treningu czuje sie duzo lepiej, przynajmniej psychicznie bo fizycznie jestem natomiast wykonczona!


Tymczasem w domu u mamy, (bo weekendy spedzam zazwyczaj w Oslo z Erikiem) czekalo na mnie troche prania i obowiazkowe juz poniedzialkowe sprzatanie... ale czy istnieje cos lepszego od czystego mieszkania? Jak widzicie na zdjeciu, troche sie w mieszkaniu zmienilo od ostatniego czasu gdy publikowalam zdjecia... zmiana z ktorej jestem najbardziej zadowolona to obrazy, ktore wisza nad kanapa:


Jeszcze do konca, nie wiem co bedzie w nich powieszone, ale chcialabym chyba cala sciane utrzymac w tonacji zielono-zlotej... zobacze czy uda mi sie znalesc jakies ciekawe obrazy czy grafiki do wydrukowania na internecie... ewentualnie postawie na sprawdzone juz czarno-biale teksty... tak jak zrobilam to w sypialni, a czego efekty pokaze wam innym razem. Teraz natomiast czeka na mnie ostatni odcinek Dextera i przedostatni odcinek Breaking Bad! Nie moge sie doczekac zakonczenia! 


SHARE:

5 komentarzy

  1. Anonimowy23.9.13

    Bardzo fajnie urządzone mieszkanko:)
    Jeśli można wiedzieć, co studiujesz? Pracujesz też? Był piątek i poniedziałek to może napiszesz nam o Twoim typowo spędzonym dniu? ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Studiuje zarzadzanie biznesem :) Nie pracuje na szczescie, ale gdy rozpoczelam studia pracowalam 100 %, oczywiscie kiedys napisze o moim typowym dniu to dopiero poczatki :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your wall décor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7.10.13

    Bardzo ladne wnetrza, takie jasne ale wyjatkowo przytulne. W Berlinie jest taki sklep http://www.denbro.de/ w ktorym mozna doslownie zwariowac ogladajac tylko wystawe w oknie. Moze ciebie rowniez zainteresuje,polecam wejsc na Unser Laden,tam jest filmik pokazujacy wnetrze tego niesamowitego sklepu. Polecam kazdemu kto interesuje sie urzadzaniem wnetrz i uwielbia bibeloty tak jak ja :) Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Tak sie sklada, ze w Berlinie bylam w te wakacje ale niestety jeszcze nie wiedzialam o tym sklepie! Ciesze sie ze znowu do mnie wpadasz!

      Usuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig