24 wrz 2013

Rosie.

Jedna z moich ulubionych style icon, jest Rosie Huntington-Whitley. Rosie to urodzona w 1987 roku, aktorka i modelka. W 2010 roku zostala ona oficjalnie jednym z aniolkow Victoria's Secret.
Ja, "odkrylam" ja na portalu justjared.com kilka lat temu i zakochalam sie w jej stylu od pierwszego wejrzenia, w samej Rosie zreszta tez, bo jest wedlug mnie jedna z najpiekniejszych modelek wszechczasow. 
Jej styl przypomina mi troche styl Kate Moss, zreszta obydwie sa z Wielkiej Brytanii, ale Rosie jest zdecydowanie bardziej laid back w porownaniu do swojej starszej kolezanki. Znakiem rozpoznawczym Rosie sa jej piekne wlosy, naturalny makijaz i prawie nieodlaczny kapelusz:


Rosie laczy w sobie nowoczesna elegancje i wytwornosc. Tylko spojrzcie na jedna, z jej kreacji z czerwonego dywanu, ktore zawsze krzycza GLAMOUR... i to drukowanymi literami!!! Takie ubrania nie za bardzo mnie jednak interesuja, nie zamierzam bowiem w najblizszej przyszlosci zaszczycic moja obecnoscia zadnej premiery ani bankietu, dlatego w moim zestawieniu zgromadzilam jedynie kilka codziennych stylizacji Rosie. Naprawde ciezko jest mi wybrac jeden ulubiony zestaw, bo Rosie nigdy nie zdarzaja sie pomylki. Joanna Horodynska moglaby sie od niej naprawde wiele nauczyc. 


Jak juz wspomnialam nie jest latwo znalezc zdjecie Rosie bez kapelusza, i to chyba ona jak nikt inny zarazil mnie miloscia do tego nakrycia glowy. Kapelusz, podkoszulek, jeansy i juz mamy gotowy stroj. Inny ze stylow, ktory przychodzi mi do glowy gdy ogladam zdjecia Rosie to modern boho, ale w wersji nie tak drastycznej jak styl Nicole Richie czy Rachel Zoe. Rosie lubuje sie co prawda, w za duzych swetrach, sukienkach maxi ale nigdy nie przypomina bezdomnego ;) Ogromna role w jej stylizacjach odgrywaja dodatki... ale nie ma tu mowy o over accessorizing. 

Wbrew przeciwnie, dodatki sa ale raczej pojedynczo... a Rosie nigdy nie zdarza sie wygladac jak bozonarodzeniowa choinka. Wydaje mi sie, ze styl Rosie nie jest ciezki do skopiowania i nawet z nie za duzym budzetem mozna przynajmniej strojem przypominac te supermodelke. Bo o jej urodzie mozna tylko pomarzyc. 
Na jednej z moich ulubionych stron polyvore.com, storzylam dwa zestawy z podstawowymi akcentami stylu Rosie. Mam nadzieje, ze pomoga wam one w odtworzeniu jej stylu.

Ja na pewno w przyszlosci zainspiruje sie wieloma z jej stylizacji, nie zapominajac jednak by dobrze sie w takim stroju czuc i wygladac na ubrana a nie przebrana, co niestety zdarza sie niektorym z polskich ale i zagranicznych szafiarek. Dziewczyny pamietajcie by byc soba i dobrze sie moda bawic! A na zakonczenie posta, moj outfit z 2011 roku wyraznie zainspirowany stylem Rosie.. ale jak juz wspomnialam, o ile jej styl mozna skopiowac z uroda troche juz ciezej ;)


SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig