20 wrz 2013

Wystroj wnetrz: kuchnia.

Piatek jest zdecydowanie moim ulubionym dniem tygodnia... W piatki nie mam zadnych zajec w szkole, ani innych obowiazkow... zazwyczaj wiec w piatki moge dluzej polechuniowac w lozku, zjesc spokojnie sniadanie, pospacerowac troche dluzej z czworonogami, zaplanowac weekend... ach, zyc nie umierac... Zazwyczaj takze w piatki, biore sobie jeden dzien wolnego od treningu... Dzisiaj na przyklad wstalam o 11... przygotowalam sobie pozywne sniadanie: owsianke z mlekiem i do picia napoj z miodu, cynamonu i cytryny. No wlasnie czy wiedzialyscie o leczniczych wlasciwosciach polaczenia miodu i cynamonu? Ja do niedawna tez nie wiedzialam... ale jak wynika z artykulow, ktore znalazlam na ten temat w internecie...polaczenie tych dwoch skladnikow lagodzi bole miesni, zwieksza zdolnosc koncentracji i pomaga zwalczyc cukrzyce. 



Pamietajmy jednak, ze nie mozna cynamonu, jesc za duzo ze wzgledu na zawarta w nim kumaryne, ktorej nadmierne spozycie moze spowodowac uszkodzenie watroby... zwlaszcza u dzieci. Ja wiec ograniczam sie do jednego napoju dziennie... Dzisiaj na przyklad w ogole zrezygnowalam z cynamonu w moim napoju z miodu a dodlam go do mojej owsianki. 
No wlasnie a jak jest z wami... jecie sniadania, czy nie? Ja musze przyznac, ze zazwyczaj nie budze sie glodna... i troche do tego porannego jedzenia musze sie zmuszac...a robie to bo wiem, jak wazne jest aby jesc 5 razy dziennie zeby metabolizm byl caly czas na jak najwyzszych obrotach. Zreszta sniadanie przy moim ulubionym stoliku to sama przyjemnosc.


A teraz zmykam do lazienki, gdzie czeka na mnie goraca kapiel. Ta kapiel to inny z moich piatkowych rytualow... ale o tym innym razem. Zycze milego weekendu!

SHARE:

1 komentarz

  1. Anonimowy23.9.13

    Fajnie, że założyłaś nowego bloga! :) Na pewno będę Cię odwiedzać.
    A.

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig