28 wrz 2013

Zaleglosci.

Nareszcie z powrotem... Nie mam nic przeciwko kilkudniowym wypadom do Polski, ale ten byl tak beznadziejnie zaplanowany, ze ominely mnie az trzy dni w szkole! Caly wiec weekend, poswiece na nadrabianie zaleglosci. Obiecywalam takze mnostwo zdjec, tymczasem do domu wrocilam z... piecioma. I to zrobionymi iPhonem! Postaram sie je wrzucic na bloga jutro, tymczasem dzisiaj wklejam jedyne zdjecie, ktore udalo mi sie zrobic uwaga! aparatem przez wyjazdem... mianowicie moje dodatki do stroju i moj nowiutki paszport, ktory odebralam w sierpniu... 


Bransoletke widoczna na zdjeciu, udalo mi sie niestety upuscic i rozbic w Zarze w Zlotych Tarasach... taka szkoda, bo bardzo ja lubilam... rekawiczki, kapelusz i szal przetrwaly natomiast wyjazd... Co jest dosyc dziwne, bo bardzo czesto na lotniskach gubie fragmenty mojej garderoby... tak wiec w Dubaju zostawilam plaszcz MANGO, w Tajlandii pasek a na Teneryfie zegarek. Nawet nie zartuje! 
Zazwyczja, gdy orientuje sie, ze czegos mi brakuje jest juz za pozno! Tym razem, niczego jednak nie zgubilam... teraz zmykam, aby nadrobic zaleglosci a na jutro zaplanowalam juz mala sesje zdjeciowom z mama. Nie moge sie doczekac... pierwsza od ponad roku??? Mama robi takie dobre zdjecie... wklejam tylka kilka przykladow.



SHARE:

4 komentarze

  1. Anonimowy28.9.13

    Zakupy w Złotych Tarasach? Następnym razem, jak będziesz w Warszawie, polecam mniejsze galerie albo butiki polskich nie-sieciówek. O wiele łatwiej znaleźc tam coś unikatowego niż w Zarze czy Mango, w które jest ubrana co druga dziewczyna na ulicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem zatrzymalismy sie w Marriocie i do zlotych tarasow bylo rzut beretem ;) wiec sie przeszlam... ale tak naprawde nic nie kupilam... ciezko jest sie teraz wyrozniac... swiat jest jedna wielka wioska.

      Usuń
  2. Anonimowy28.9.13

    Wow te zdjęcia zrobiła Twoje mama? Są świetne! Także czekam na kolejne !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prawie wszystkie. Jest genialna!

      Usuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig