29 wrz 2013

Wystroj wnetrz: ramy.

Niestety, o sesji z mama moglam dzisiaj tylko pomarzyc... caly poranek i popoludnie uplynely mi bowiem na nadrabianiu zaleglosci w szkole... to tylko trzy dni materialu, ale mialam wrazenie, ze opuscilam nie kilka dni, ale kilka miesiecy... ale tak to juz jest na studiach. Przez kolejne tygodnie, nie moge wiec sobie pozwolic na takie wpadki... no bo kto chce spedzic cala niedziele przed ekranem laptopa i nad ksiazka? Na pewno nie ja, zazwyczaj bowiem moje weekendy spedzam w Oslo!


Dzisiaj natomiast jak juz wspomnialam wszystko krecilo sie wokol finansowych sprawozdan, bilansow i tak dalej. W ciagu tych kilku godzin pozwolilam sobie tylko na jedna mala przerwe na pinterest.com, aby zobaczyc kilka propozycji zagospodarowania scian... Ja akurat ten etap mam juz za soba... na wszystkich bowiem przestrzeniach, ktore chcialam udekorowac wisza juz obrazy... pozostaje tylko jeden problem: co w tych obrazach powiesic?


Mam, kilka pomyslow... a projekt kuchnia i sypalnia mam juz nawet za soba, ale i tak nie ma to jak dawka dobrej inspiracji z pinterest... Jak widac na zamieszczonych zdjeciach, ja takze postanowilam postawic na czern i biel... Poza tym fajnie jest powiesic tekst w kilku ramkach, a w kilku zdjecia. W moim folderze przeznaczonym do druku zapisalam juz nawet kilka fotek Kate Moss... mysle, ze Kate jest tak piekna, ze szybko mi sie jej wizerunki nie znudza...


Mam nadzieje, ze moje pomysly uda mi sie wprowadzic w zycie juz jutro, ewentualnie w tym tygodniu... natomiast teraz planuje tylko obejrzec film i zasnac troszeczke wczesniej niz zazwyczaj po takim meczacym dniu przepelnionym liczbami. Do jutra!

SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig