9 paź 2013

Canada Goose.

W tym roku postanowilam zainwestowac w zimowa kurtke z prawdziwego zdarzenia. Mam bowiem bardzo ekologiczne podejscie do zycia i przez ostatnie kilkanascie lat poruszam sie po Oslo i Barum jedynie za pomoca komunikacji miejskiej... co niestety oznacza czekanie... na autobusy, tramwaje i pociagi... oj zdarzylo mi sie zmarznac! 



Moj wybor ogranicza sie praktycznie do dwoch mozliwosci: Canada Goose, i Parajumpers. 
Canada Goose to klasyk na rynku norweskim jak i swiatowym. Nosza je, dzieci, dorosli, ludzie starsi.... ponoc utrzymuje cieplo az do minus dwudziestu stopni a jak wiemy takie temperatury zdarzyly sie kilkakrotnie w zeszlym roku. Oczywiscie mam nadzieje na lagodniejsza zime w tym roku... ale lepiej byc przygotowanym. Model, ktory mi sie podoba to Montebello Parka (powyzej) lub Victoria Parka (ponizej) 




Kolejna kurtka, ktora mam na celowniku jest stosunkowo nowa, przynajmniej w Norwegii marka Parajumpers... a model, ktory najbardziej do mnie przemawia to Kodiak Parka... ogromnym minusem tej kurtki jest jej cena... pod uwage musimy jednak brac fakt, ze  te kurtke bede nosic przez kolejne kilka lat...ze wzgledu na jej cene, wydaje mi sie, ze w Norwegii panuje na nia ostatnio "moda"... no bo czym lepiej sie pochwalic w kraju w ktorym przez 8 miesiecy panuje zimna niz nie kurtka ;)


Z tego wlasnie powodu chyba jednak bede sie sklaniac ku Canada Goose... ktora wedlug mnie, przynajmniej wedlug opisu nie rozni sie niczym od Parajumpers, poza logo... Korzystajac z okazji zamieszczam kilka fotek dziewczyn, ktore w swoich parkach (troszeczke cienszych) wygladaj rewelacyjnie :)


Powyzej Dree Hemingway w swojej zimowej kurtce i skorzanych spodniach, ktora wyglada naprawde rewelacyjnie. Zdjecie zostalo zrobione w Nowym Jorku wiec Dree nie potrzebuje tak cieplego okrycia jak ja i nawet pozuje z otwarta kurtka... ale jestem pewna, ze ta dziewczyna moglaby wygladac rewelacyjnie nawet w Canada Goose.


A propos Canada Goose, wyglada na to, ze Michelle Williams stawia podobnie jak ja przede wszystkim na cieplo... nie wiem gdzie zostalo zrobione zdjecie, ale jej kurtka wyglada na bardzo ciepla, do tego aktorka zalozyla jeszcze sweterek. Lepiej byc przezornym niz zmarznietym!


Na powyzszym zdjeciu zobaczyc mozemy dosc niespotykane polaczenie zimowej kurtki i motywu zwierzecego. Czemu nie? Jessica Hart prezentuje sie pieknie... watpie oczywiscie abym ja laczyla moja kurtke z podobnym motywem, ale moze ktoras z was jest ode mnie odwazniejsza.


Moja ulubiona stylizacja to jednak ta powyzej... nie znam imienia dziewczyny na zdjeciu, wyglada ona jednak rewelacyjnie! Ten look na pewno skopiuje... pod warunkiem, ze moja mam odda mi ten bialy swetr, ktory pozyczyla ponad rok temu i jeszcze nie oddala? ;)


Na koniec moja wlasna stylizacja z zeszlego roku. Kurtka na zdjeciu jest z Zary i mam ja w dwoch kolorach, niestety nie jest tak ciepla jak bym chciala, najwyzszy wiec czas na nowe okrycie, ktore pomoze prztrwac mi jedenasta juz zime w Norwegii.
SHARE:

6 komentarzy

  1. Anonimowy12.10.13

    Dzisiaj wybralam sie rowniez na zakup kurtki zimowej i chodzac po sklepach natknelam sie na ciekawe zjawisko.w sklepie KappAhl sa takie podrobione kurtki jak te canada goose, nawet taki znaczek maja z boku z jakimis osniezonymi gorkami :) Poza tym calkowicie zerżniety model i wlasnie sa biale i czarne :)) Ja kupilam kurtke w Medicine, to nowy dosc ciekawie zapowiadajacy sie sklep w PL. Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nareszcie mam moja Canda Goose i musze przyznac ze to najlepsza kurtka jaka kiedykowliek mialam... a ta twoja z Medicine jakie ma wypelnienie? Piora?

      Usuń
  2. Anonimowy20.11.13

    Canada goose jest świetna. Mam i jestem bardzo zadowolona. Mieszkam w Norwegii więc nie mogło się obyć bez ciepłej kurtki. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mieszkam w Norwegii i owszem jest cudowna!

      Usuń
  3. Canada Goose w Kanadzie rulezz:) Niestety cena jest zaporowa, nawet jak i na tutejsze warunki. Zrezygnowalam z niej na rzecz kurtki-parki TNT, tez super ciepla, modna, tez nie tania ale jednak tansza niz CG. Jesli moge spytac to ile CG kosztuje w Norwegii, skoro pisalas, ze cena tej drugiej Parajumpers jest zaporowa. Ciekawa jestem;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach strach pisac - ja za moja zaplacilam 2750 PLN, mamy kosztowala 3200 PLN... a parajmupers kosztuje 4500!!!!!!!! Ale mam nadzieje, ze pochodzimy w nich kilka lat!

      Usuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig