1 paź 2013

Jedna spodniczka, trzy okazje.

Na dzisiaj przygotowalam dla was trzy propozycje strojow z wykorzystaniem jednej taniej spodniczki. Ja, osobiscie uwielbiam spodniczki i nosze je cala jesien az do momentu gdy temperatury spadna dobrze ponizej zera. 
Pamietajmy jednak o odpowiedniej dlugosci spodniczki, i gdy juz odslaniamy nogi wazne jest aby reszta ciala byla zakryta... tak latwo bowiem zamiast classy wygladac cheap. Zreszta watpie czy temperatury za oknem pozwola na odsloniecie chociazby nog. Cieple welniane rajstopy to wiec podstawa... no chyba, ze wybieramy sie do pracy albo na impreze, wtedy mozna zagryzc zeby i odslonic troche nog. Na co dzien jednak, preferuje wspomniane juz grube rajstopy... ktorych w kolorze czarnym mam okolo 50 par. True story. A do tego mozemy zalozyc jeszcze tak modne w tym sezonie cieple podkolanowki. Tak ubrane, na pewno nie zmarzniecie... Ja akurat nie wykorzystalam podkolanowek w zadnym z moich zestawow, ale warto jest je miec na uwadze.


Pierwsza propozycja to propozycja do pracy. Pragne zwrocic uwage, ze spodniczka, ktora wykorzystalam w moim kolazu kosztuje... 34 zl. Jak widac na zdjeciach z odpowiednimi dodatkami wyglada naprawde pieknie i nikt nawet by nie pomyslal, ze jest taka tania! Oczywisice, nie kaze nikomu kupowac jako dodatku torby Mulberry, aby nasza tania spodniczka prezentowala sie lepiej... cena tej torby jest bowiem astronomiczna, ale w second handzie mozna na pewno znalezc cos rownie klasycznego w nizszej cenie.


Kolejny zestaw to zestaw na impreze... I znowu te ekstrawagandzkie dodatki, ale na polyvore, moge pozwolic sobie na bardzo wiele :) Ja osobiscie nie boje sie czerwonej pomadki i uwazam, ze nic nie mowi prawdziwa kobieta jak wlasnie czerwona pomadka. Gdy, malujemy sie czerwona pomadka warto pamietac o podkladzie do ust, ktory zapobiegnie rozmazywaniu sie pomadki a takze pozwoli jej sie utrzymac znacznie dluzej. Kolczyki, szpilki i jestesmy gotowe do wyjscia.

Ostatni zestaw to cos co zalozyla bym w niedziele do parku, albo na zakupy. Tutaj stawiamy na wygode. Buty na niskim obcasie, cieply swetr, szalik. I znowu uklon w strone Rosie Huntington Whitley w postaci kapelusza.
Mam nadzieje, ze podobaja wam sie moje propozycje i moze zainspiruja was one do zalozenia w tym sezonie czarnej spodniczki, ktora nigdy nie wychodzi z mody.
SHARE:

5 komentarzy

  1. Anonimowy2.10.13

    Jak dla mnie zestaw ostatni jest najlepszy, niedługo muszę wybrać się na zakupy, więc pomyślę o czymś takim, chodź osobiście wolę sukienki :) Ale z tym cieplutkim sweterkiem to w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam sukienki:))))))))))) Ale spodniczki tez sa ok ;)

      Usuń
  2. Anonimowy7.10.13

    Bardzo ladne zestawy. Nie wyobrazam sobie szafy bez spodniczek i sama je chetnie nosze.Mam taka czarna z Camaieu, ktora pasuje doslownie do wszystkiego i ja uwielbiam! Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie wyobrazam sobie szafy bez spodniczki!

      Usuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig