2 paź 2013

Motywacja.

Dzisiaj bedzie o motywacji... motywacji do trenowania... A w ramach motywowania samej siebie do posta wklejam kilka fotek z wakacji(ale nie w tym roku), gdy moja motywacja byla u szczytu a wyniki trenowania naprawde bardzo fajne oraz moj maly miesieczny tracker treningow, ktory wy takze mozecie sobie wydrukowac i powiesic nad lozkiem :) Przejdzmy jednak do kilku punktow, ktore pomoga wam sie lepiej zmotywowac:



1.Najwazniejszy jest plan dzialania. Cel, bez planu to tylko M A R Z E N I E. Zastanowcie sie wiec przez chwile, co dzieki temu treningowi chcecie osiagnac i spiszcie to na kartce, co jakis czas siegajcie po nia i czytajcie sobie te cele... Ja na przyklad chce miec wiecej energii w codziennym zyciu, chce nareszcie przebiec 10 km w godzine, odslonic miesnie brzucha, czuc sie dobrze na plazy. Pamietajcie, ze ja juz troche trenowalam i nasze cele moga sie roznic. Wazne takze, aby te  nasze cele byly R E A L I S T Y C Z N E. Jezeli mamy 50 kg nadwagi wiadomo, ze nie zrzucimy tego w miesiac... dajmy sobie troche czasu. Moge wam jednak obiecac, ze osoby, posiadajace plan dzialania beda mialy duzo lepsze wyniki od tych bez planu.


2.Warto zainwestowac, w maly noteski ewentualnie kalendarz i zapisywac sobie swoje treningi. Ja lubie zapisac date treningu, ale takze partie miesni, ktora trenowalam, czas, przebiegniete kilometry itd. Na rynku istnieje takze bardzo duzo aplikacji na telefon czy tez komputer ktore pomoga nam w sledzeniu naszych postepow... ja osobiscie korzystam z Full Fitness na iPhone. Moze kiedys napisze cos wiecej o tej aplikacji uzywam jej juz  bowiem od dwoch lat i sprawdza sie ona naprawde swietnie. 


3.Musimy znalezc forme treningu, ktora najbardziej nam odpowiada. Trening w domu, na swiezym powietrzu a moze na silowni? Ja, wiem z wlasnego doswiadczenia, ze trening na silowni najbardziej mi pasuje, ale wy nie bojcie sie przetestowac roznych rodzajow cwiczen. Na pewno kazda z form treningu ma swoje zalety i wady. Ja na przyklad, aby dostac sie na moja silownie musze pokonac ponad 13 kilometrow w jedna strone, ale nie zniecheca mnie to w zaden sposob. Ostatnio ogromne sukcesy odnosi w Polsce forma treningu z Ewa Chodakowska. Moze warto odwiedzic jej kanal na youtube juz dzisiaj?


4.Bardzo wazne jest nasze P O Z Y T Y W N E podejscie do tematu trenowania. Ja nigdy nie mialam z tym problemu... wiem bowiem ile korzysci dla ciala ale takze dla umyslu przynosi codzienny trening. Warto jest takze, gdy naprawde nam sie nie chce ruszyc z kanapy wyobrazic jak pieknie bedziemy wygladac na plazy juz za kilka miesiecy, albo jak dobrze bedziemy sie czuly juz za godzinke po treningu. W I Z U A L I Z A C J A celow to techiniki wykorzystywane przez wielu znanych sportowcow, ktora odnosi naprawde ogromne sukcesy.



5.Odpowiednia muzyka podczas treningu takze motywuje nas do cwiczen... ja nie jestem w stanie biec bez mojego iPhona... jezeli zapomne sluchawek w domu to rownie dobrze moge sie do tego domu wrocic tak wazna jest dla mnie bowiem muzyka podczas treningu. Ja slucham zazwyczaj mojej skladajacej sie z ponad 200 piosenek listy na spotify, ale wiem ze na rynku istnieja juz aplikacje, ktore dobieraja odpowiednie tempo piosenki do akcji serca itd. 


Na zdjeciu powyzej... wyjatkowo umalowana, przed silownia, co nie zdarza sie jak juz wspomnialam wczesniej zbyt czesto! Dziewczyny... jak spiewa Britney w ostatniej piosence "You want a hot bodyYou want a Bugatti ... You better work bitch". W zyciu nie ma nic za darmo, a wszystko co jest warte posiadania, przychodzi z trudem. Pamietajmy jednak, ze troche potu nikomu jeszcze nigdy nie zaszkodzilo :)
SHARE:

1 komentarz

  1. Mam na imię Michał i reprezentuję BLOGOWSKAZ, serwis promujący bloggerów w SocialMedia. Czarny Szczur polecił nam Twój blog, liczymy że skusisz się na błyskawiczna promocję.

    Odwiedź stronę http://blogowskaz.org


    "Z doświadczenia wiemy, że próby promocji na facebook'u mogą być czasami bardzo trudne. Potrzebujemy ludzi którzy będą klikać "Lubię to", co nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty. Niejednokrotnie samodzielny proces promocji w internecie może okazać się kłopotliwy i czasochłonny. Kampanie marketingowe w internecie mogą okazać się bardzo drogie, często nie potrafimy panować nad procesem, za który płacimy. Skąd więc mamy mieć pewność, że to działa? Na szczęście jest proste i darmowe rozwiązanie. Działasz szybko, skutecznie i posiadasz pełną kontrolę nad swoją popularnością. Uwierz, to się opłaca. "



    Michał Pudełko
    specjalista ds. marketingu
    Portal Blogowskaz

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig