7 paź 2013

Wystroj wnetrz: mieszkanie w Oslo.

Nie wiem jak wy, ale ja rozpoczelam ten tydzien w najlepszy z mozliwych sposobow, czyli na silowni... potrenowac udalo mi sie bowiem zarowno wczoraj jak i dzisiaj i to zaraz po przebudzeniu... No, moze nie tak zaraz, bo najpierw pstryknelam kilka fotek. Zamieszczam je, bo wydaje mi sie, ze mam wielu czytelnikow, ktorych interesuje wykonczenie wnetrz, ich aranzacja itd. Poza tym, kto nie lubi ogladac zdjec cudzych domow? ;) 
Mieszkanie to znajduje sie na strychu (ponad stuletniej kamienicy w centrum Oslo), ktory dwa lata temu zostal wyremontowany i podzielony na dwie sekcje mieszkalne... jezeli sie nie myle, to mieszkanie jest wieksze i ma ponad 130 (???) metrow kwadratowych oraz znajduje sie na dwoch poziomach. Jak to na typowym strychu, znajdziemy tu spadziste sufity, belki, a takze mnostwo okien... ktore doprowadzaja mnie do szalenstwa, bowiem sa niemal zawsze (wedlug moich standartow) brudne. Poza tym sa tu dwie lazienki, dwie sypialnie i balkon z dosyc przecietnym widokiem. Dobrze, ze nie pracuje jako agent nieruchomosci, bo chyba bym tego mieszkania nie potrafila sprzedac ;) 
Do jego wykonczenia zostal zatrudniony dekorator wnetrz, ktory najwyrazniej lubowal sie w typowo skandynawskim minimalistycznym stylu oraz w bieli i czerni, bo to przewazajace kolory w calym mieszkaniu...  Jedynym akcentem, ktory dodal wlasciciel jest jego szara sofa, ktora spedza mi sen z powiek, tak latwo bowiem ja pobrudzic oraz kilka obrazow. Cala reszta to pomysly dekoratora. 








SHARE:

6 komentarzy

  1. Anonimowy8.10.13

    No właśnie, kto nie lubi oglądać cudzych mieszkań? ;) Ja lubię:) Mieszkanie jest piękne, bardzo fajny skandynawski klimat, który mi się bardzo podoba, chodź troszkę za mało przytulnie ale te okna!! Super:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te okna sa straszne jezeli chodzi o ich mycie:))) poza tym rzeczywiscie sprawiaja ze mieszkanie jest bardzo jasne:)

      Usuń
  2. Anonimowy8.10.13

    Mieszkanie niesamowite pod względem metrażu i lokalizacji na strychu z tymi wszystkimi skosami ale zdecydowanie brakuje tu kobiecej ręki :) Ja proponuje ozywic to wnetrze jakims ciekawym kolorem, dodatkami w postaci swieczek,poduszek, ramek,zdjec,polki z ksiazkami,kwiatowych kompozycji,lampek.Najlepiej w podobnych kolorach, jakis pastelowy roz , fiolet, fuksja....to taki moj gust ale rownie dobrze moze byc inny kolor.Drugi moj pomysl to tak bardziej "na bogato" w stylu modern glamour. Lampy z krysztalkow, lustra ze srebrnymi zdobionymi ramami, jakies welurowe albo pluszowe pufy albo fotel z duzymi cyrkoniami zamiast guzikow,kompozycja kwiatowa z piorami marabuta.Na zdjeciu nr 6 na czarnej scianie ciekawie mogloby wygladac lustro w grubej ozdobnej srebrnej ramie. To takie moje wizje ale wiadomo, na wszystko potrzeba czasu i pieniedzy. Najlepiej wiec zaczac od malych zmian. Julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, tak jak piszesz zaczniemy od malych zmian i na poczatek przerobimy pokoj goscinny... reszta mieszkania musi poczekac...
      Ja tez bardzo lubie ten styl "na bogato"... na pewno cos z twoich propozycji wykorzystam! :)

      Usuń
  3. Anonimowy9.10.13

    Wnętrze w ładnym stylu ale fakt, brakuje mu ciepła i dodatków "od serca" ;)

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig