13 gru 2013

Wystroj wnetrz: choinka.

Ostatnie dwa tygodnie mojego zycia nie nalezaly do najlepszych... wymieniamy bowiem okna, a dokladnie caly blok wymienia okna... zima... przy minus 10 stopniach. Poza tym w sympatycznym liscie od robotnikow zostalysmy zawiadomione, ze praca potrwa 2 dni... tymczasem trwa juz piec dni (tylko w naszym mieszkaniu) i konca jej jeszcze nie widac. Wiecie, jak to jest gdy po domu kreci sie  ktos obcy... nie macie okien i jestescie w trakcie pisania sprawdzianu z prawa w biznesie.....
Dlatego w trakcie calego tego chaosu postanowilam choc troche poprawic sobie humor i udekorowac choinke... Wiem, ze niektorzy ubieraja ja dopiero 23.12 ale u nas w domu zawsze ubieralismy ja wczesniej... generalnie choinka powinna byc rozebrana po 6.01 i jezeli zdecydowalibysmy sie ja ubrac na dzien przed wigilia to tak naprawde stala by w domu tylko dwa tygodnie, a to dla mnie zdecydowanie za krotko!
W tym roku postawilam na biel, minimalna liczbe ozdob i wstazki. Choinka ma ponad dwa metry i swieci na niej 170 lampek :) Kolejnym krokiem w celu przygotowania salonu do swiat bedzie zakup nowych fieranek... jak widzicie te na zdjeciach, zupelnie nie pasuja do reszty...





SHARE:

1 komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig