11 gru 2013

Outfit: Comeback.

Moze powrot do blogosfery i rownoczesny powrot do szkoly nie byly najlepszym pomyslem? Bo oto mija dokladnie DWA miesiace od mojego ostatniego wpisu! A gdzie bylam... gdy mnie nie bylo? 
- glownie... w domu... przyznam szczerze, ze ciezko jest mnie wygonic z moich ulubionych czterech scian.
- skusilam sie jednak, na krotkie dwa zagraniczne wypady w ciagu tych dwoch miesiecy... jeden do Warszawy i jeden do Londynu.
- troszeczke opuscilam sie na silowni... 
- ale za to nadgonilam zaleglosci we wszystkich ulubionych serialach haha...  
- z racji faktu spedzania dlugich wieczorow w domu uporzadkowalam praktycznie kazdy kwadratowy milimetr mojego lokum i za niedlugo pewnie wezme sie za organizacje szaf sasiadow... 
- jezeli chodzi o ciag dalszy notki z 11. pazdziernika... nasza wyprawa do Ikei zakonczyla sie kleska bowiem niestety nie znalezlismy nic co znajdowalo sie na naszej liscie i zniecheceni tym faktem zawiesilismy projekt odnowy pokoju goscinnego az do po nowym roku.
- nareszcie kupilam moja wymarzona Canada Goose
- namowilam mame na dwie sesje... wklejam kilka fotek z pierwszej z nich, zdjecia robilam jeszcze w pazdzierniku i dlatego jestem na nich taka rozneglizowana ;)
Mam nadzieje, ze nowa notka opublikuje szybciej niz za dwa miesiace :)



Buty,skarpetki,kapelusz,pasek: H&M
Sukienka:ebay
Kurtka:Mango


SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig