26 gru 2013

DIY: Swiateczny stroik.

Osoby, ktore mnie znaja wiedza dobrze, ze dreczy mnie pewna obsesja... obsesja na punkcie swiecznikow w ksztalcie domkow. Nie moge po prostu przejsc obojetnie, kolo takiego swiecznika w sklepie... W tym roku postanowilam wykorzytac jeden z tych domkow (a mam ich okolo 20!!!!) w stroiku swiatecznym, ktorym udekorowalysmy stol... Oczywiscie moje proste DIY (czyli zrob-to-sama po polsku) jest spoznione o co najmniej dwa tygodnie, ale byc moze uda wam sie wykorzystac moj prosty pomysl w przyszlym roku? Do wykonania stroika, bede wam potrzebne nastepujace rzeczy:





Nastepnie umieszczamy galazki na tacy, i w dowolny sposob rozmieszczamy nasze wybrane dodatki... ja zaopatrzylam jeszcze moj stroik w zestaw lampeczek LED zasilanych bateriami, dzieki czemu moj stroik prezentuje sie pieknie nawet w nocy, a je nie musze zapalac znajdujacych sie w nich swieczek, ktore moge wykorzystac w przyszlym roku! Przy okazji chcialabym wspomniec, ze z Polski wyjechalam juz ponad 10 lat temu, i czasami (jezeli nie caly czas) zdarzaja mi sie male gramatyczne wpadki... Np dzisiaj chcialam napisac nastepujace zdanie: "2. galezie sosny, jodly, SWIERKA" I die. Na szczescie poprawilam to zdanie w ostatniej sekundzie! Niestety na codzien posluguje sie trzema roznymi jezykami i zadnym z nim w 100 % bezblednie... dlatego jezeli znajdziecie jakies RAZACE bledy, dajcie znac. Much appreciated.




SHARE:

2 komentarze

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig