29 gru 2013

Outfit: down the memory lane...

Jak mijaja wam ostatnie dni 2013 roku, mam nadzieje, ze w domowym zaciszu wraz z rodzina? No wlasnie, czy istnieje, cos wazniejszego niz rodzina? Wczoraj z mama przegadalysmy cala noc. Wiem, ze temat mojej mamy czesto powraca na moim blogu... bo jest ona najpiekniejsza, najlepsza i najsilniejsza kobieta jaka znam! Moja najlepsza przyjaciolka, moje cale zycie.  Wlasnie siedze sobie z nia w domu planujac Sylwestrowy obiad. Chyba w tym roku postawimy na indyka! Poza tym ogladamy po raz setny Christmas Vacation. Ta scena z wiewiorka, nadal doprowadza mnie do lez! Dzis wklejam kilka fotek moich ulubionych stylizacji z poprzednich lat - wiosna, lato, jesien, zima. Zycze, wam milego wieczoru!!!






SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig