8 sty 2014

Outfit: egzaminy.

Niestety nadszedl czas egzaminow i znowu zyje w mojej pizamie wcinajac codziennie tunczyka z puszki i zastanawiajac sie kiedy to ostatni raz sie czesalam. Na glowie mam bardzo oryginalne afro a w glowie pustke... przynajmniej tak mi sie wydaje, ale wiem, ze podczas egzaminow cos tam zawsze sobie przypomne :) Zapewne znikne, na kolejne kilka dni, ale obiecuje, ze wroce z mnostwem nowych zdjec, bowiem na weekend zaplanowana mam mala niespodzianke, o ktorej jednak nie moge napisac na blogu, bo nie byla by ona dluzej niespodzianka :) Wklejam stare zdjecie z 2012 roku, bo wlasnie znalazlam je niedawno na dysku i tak sie zastanawiam gdzie sa te biale spodnie? Idealne na sobote!


Kurtka: Bik Bok
Spodnie: ????
Buty: Din Sko
Szalik, bluza: Hennes og Mauritz
Torba: Chanel
SHARE:

4 komentarze

  1. Anonimowy8.1.14

    Powodzenia podczas egzaminów! Czy mogłabyś napisać coś więcej o swoich studiach? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Cos napisze, gdy tylko uda mi sie wygrzebac spod tych ksiazek :(

      Usuń
  2. W końcu znów trafiłam na Twojego bloga po długiej przerwie! Myślałam, że już zupełnie go porzuciłaś i cieszę się, że jednak nie!:)
    Wiem, że teraz nie chcesz pisać tak dużo o swoim życiu prywatnym ale jestem strasznie ciekawa co się u Ciebie wydarzyło przez ten ostatni czas - nagle zniknął Orjan, pojawił się Erik?:> Napisz coś koniecznie, dla zaspokojenia ciekawości:))
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9.1.14

    A ja bym wolała zobaczyć Twoje zdjęcia w piżamie i z afro na głowie :D Czekam na niespodziankę z niecierpliwością.
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig