26 sty 2014

Jedna spodnica. Trzy zestawy.

Ponizej prezentuje spodnice podobna do tej, ktorej poszukiwalam w piatek... Niestety nie udalo mi sie znalezc takiej za kolano, a jedynie przed. Poza tym jak juz pisalam wczesniej to nie jest do konca moj fason ze wzgledu na moje nieistniejace biodra, ale i tak nie zrazam sie tym i czasami pokazuje sie w takich ubraniach. Dzisiaj niedziela i jak zawsze przy niedzieli mialam troche wiecej wolnego czasu dlatego pzwolilam sobie na storzenie trzech wymarzonych stylizacji z jedna wymarzona spodnica w roli glownej. Jezeli widzialyscie gdzies podobna, dajcie mi znac... ta ponizej pochodzi z kolekcji Alexander McQueen i kosztuje ponad 3.500 PLN. Na takie ekstrawagancje jeszcze mnie nie stac, ale jestem pewna, ze podobna mozna znalezc w sieciowkach w bardziej przystepnej cenie :)

1. Zestaw pierwszy: 
2. Zestaw drugi:

3. Zestaw trzeci:


SHARE:

1 komentarz

  1. Dobry zestaw. Nosilabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig