1 sty 2014

Outfit: Black maxi dress.

Zanim napisze troche, o moich noworocznych postanowieniach i na dobre wroce do rzeczywistosci po swiatecznych przyjemnosciach, chcialabym podzielic sie z wami kilkoma postami o moim Sylwestrze... Na poczatek kilka fotek mojej sukienki, ktorej zdjecia zdecydowalam sie zrobic po jednym z najbardziej obfitych obiadow 2013 roku... stad ten brzuszek, ale wcale  ie go nie wstydze. Prawdziwe dziewczyny, jedza :) Do sukienki dobralam szpilki w kolorze nude i czarne kolczyki. Wiem, ze moglam zebrac wlosy, ale juz niedlugo zamierzam je, troszeczke obciac i ciesze sie ostatnimi dniami z taka dlugoscia! Poza tym, humor wczoraj dopisywal i mam nadzieje, ze wszyskie moje czytelniczki bawily sie rownie dobrze jak ja!


Sukienka: Lili - Nelly.com
Buty: NLY - Nelly.com
Kolczyki: ???

SHARE:

6 komentarzy

  1. Anonimowy1.1.14

    taka młoda dziewczyna a taką krzywdę zabiegami sobie robi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedys opublikuje zdjecia sprzed i zrozumiesz.

      Usuń
    2. Anonimowy1.1.14

      jesteś piękna, przestań się poprawiać

      Usuń
    3. Dziekuje za komplement! Mysle, ze jestem w wieku kiedy wyglad liczy sie coraz mniej, dlatego moja uwaga skupia sie ostatnio na innych aspektach mojego zycia :)

      Usuń
    4. Anonimowy2.1.14

      i bardzo się cieszę! pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Anonimowy1.1.14

    Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig