18 sty 2014

Outfit: Day at the museum.

W czasie tego wyjazdu do Polski, bardzo usilnie probowalysmy znalezc dla mamy nowa sukienke... co oczywisicie nam sie udalo (wrocilysmy do domu nie z jedna, ale z trzema sukienkami) ale tez nowym przepieknym plaszczykiem z Zary. Tak bardzo mi sie ten plaszczyk podoba, ze postanowilam go dzisiaj zalozyc, podczas wyprawy do muzeum. Wiem, ze jest na mnie troche za duzy dlatego pewnie dzisiaj mialam go na sobie pierwszy i ostatni raz, ale i tak moja stylizacje postanowilam uwiecznic na zdjeciach. Oprocz plaszcza, troche za duzy jest kapelusz, ale co ja zrobie, ze mam taka mala glowe ;)






Plaszcz: Zara
Koszula: Mango
Spodnie, rekawiczki: H&M
Buty: NLY trend
Kapelusz: ???

SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig