15 sty 2014

Rodzina.

Niespodzianka o ktorej byla mowa dwa posty wczesniej dotyczyla moich babc! Tak sie sklada, ze obydwie czytaja mojego bloga i nie chcialam, aby wiedzialy, ze przyjezdzam do Polski, aby je odwiedzic... oczywiscie i tak sie dowiedzialy(babci Iwonie wygadalam sie zreszta dwa tygodnie przed przyjazdem;), ale radosc z wizyty nie byla z tego powodu mniejsza. W lipcu ubieglego roku nasza rodzina stracila naszego ukochanego seniora rodu, dziadka i oczywiscie tak jak przewidywalismy odbilo sie to na zdrowiu babci Marysi... wyobraz sobie ze dzielisz z kims zycie przez ponad 60 lat i nagle ta osoba znika! Poza tym, moj dziadek byl tak barwna postacia, ze nie sposob opisac jest go w slowach! Pozostawil po sobie pustke, ktora nie jest latwo wypelnic. Co prawda nasza rodzina jest ogromna i babcia nigdy nie jest sama, ale to jednak nie to samo... dlatego i ja i mama bedziemy staraly sie odwiedzac ja troszeczke czesciej niz robilysmy to kiedys. 
Moja druga babcia Iwona ma dopiero 74 lata, dobre zdrowie, wspanialego psa i podobnie jak i ja nie ma problemow, z bycia sama. Poczestowala mnie pasztetem domowej roboty, ktorego smak nadal mam w ustach. To kulinarne przezycie bardzo trudne do opisania, ale zycze kazdemu babci z takimi kulinarnymi zdolnosciami jak moja. Poza tym jej kiszone ogorki i szarlotka beda chodzily mi po glowie przez kolejne kilka miesiecy. 
Ponizej wklejam kilka zdjec z wizyty i zwracam sie z apelem do wszystkich moich czytelniczek, aby pamietaly o swoich babciach <3 nie ma bowiem nic cenniejszego niz rodzina!!!! 












SHARE:

4 komentarze

  1. Anonimowy15.1.14

    Choinka identyczna jak u mojej babci, i te muchomorki! :)
    Wszystkiego dobrego dla obu Babć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17.1.14

    Trafiłaś w 10 tym postem! Jedno z moich postanowień na ten rok, to częstsze odwiedzanie bliskich, a w szczególności babci, ponieważ strasznie to zaniedbałam i do tej pory to sobie wypominam. Czekam na listę twoich postanowień :) może mnie zainspirują! Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie cos opublikowac juz niedlugo... caly ten tydzien dochodzilam do siebie po wyprawie do polski... ;)

      Usuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig