16 sty 2014

Wystroj wnetrz: nowy fotel.

Czy rozebraliscie juz choinke i pochowaliscie swiateczne ozdoby? U mnie jeszcze mozna znalezc i choinke i ozdoby, bo mama poprosila mnie, zebym jeszcze troszeczke poczekala :) Te swieta byly dla nas jednymi z najwspanialszych i tak trudno sie z nimi pozegnac!
Ogladajac ostatnie zdjecia duzego pokoju doszlam do wniosku, ze zielony fotel, ktory stoi pod oknem jest zdecydowanie zbyt duzy i zabiera zbyt duzo cennego miejsca, dlatego tez kilka dni temu ruszylam na wyprawe po internecie w poszukiwaniu nowego fotela. Jak zwykle z pomoca przyszla Ikea. Chyba ten wiklinowy fotelik, ktorego zdjecie zamieszczam ponizej najbardziej skradl mi serce. 
Moj tata akurat przeprowadzil sie do nowego domu w ktorym ma kilka wolnych pokoi i obiecal mi przechowac mojego gigantycznego zielonego potwora z living roomu, gdybym nagle sie rozmyslila i chciala go spowrotem... ale ja jestem stu procentowo pewna, ze czas na male zmiany :) 


SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig