20 lut 2014

Outfit: Nadine from Wolf of Wall Street.

Dzisiejsza stylizacja zostala zainspirowana strojem Nadine z filmu "Wilk z Wall Street"... Nie wiem, czy wiekszosc z was obejrzala juz ten film, ale jej kreacja z pierwszej randki z "wilkiem" po prostu powalila mnie na kolana... Naprawde, jezeli nie wiecie co na siebie wlozyc najlepiej zalozyc mala czarna! Oczywiscie Nadine, w ktorej role wciela sie Margot Robbie wygladala by swietnie nawet w worku na kortofle :P ale ta jej mala czarna jest po prostu przepiekna... ja niestety nie mam identycznej sukienki... jedynie podobna... i to tylko jak zgasimy swiatlo i wszyscy udamy, ze jest podobna... ale i tak nic nie stanelo mi na przeszkodzie, aby wystylizowac sie na Nadine i pstryknac sobie kilka zdjec :D 






Sukienka: H&M, Buty: Acne, Kolczyki: Christian Dior, Psy: Rambo, Tipsi.

A tak prezentuje sie Margot Robbie jako Nadine w jej pieknej kreacji Gianni Versace Jesien/Zima 1992. Ja akurat musze zadowolic sie sukienka z H&M za 99 PLN :D Poza tym piekna Margot jest az o 7 (!!!) lat mlodsza ode mnie... Ach... miec znowu 23 lata!


SHARE:

6 komentarzy

  1. Wygladasz extra! Jeju, myslalam, ze to sukienka z Victoria Secret. Mam taka sama (no prawie, tyl troche inny) stamtad wlasnie:)))) Uwielbiam ja. Oto ona: http://www.victoriassecret.com/clothing/dresses/open-back-lace-dress?ProductID=65376&CatalogueType=OLS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje... ta z Victorias Secret jest chyba jeszcze bardziej sexy od tej mojej! Jeszcze nic nie zamawialam z ich strony... czasami tylko kupuje bielizne jak jestem w Warszawie albo Londynie.

      Usuń
  2. Beautiful dress, I love it! You look stunning!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw, Tipsy is SO big now!!!! :) Beautiful as always!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16.3.14

    Swietnie ze powrocily koronki, przezroczyste materialy,rekawy...troche mi sie kojarzy z Kelly z BH 90210 a jako dziecko lat 90 uwielbiam powrot do mody z tamtych lat! Julka

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronki są idealne , świetne i gustowne ! :))
    zapraszam do mnie :)
    www.krakowiankasklep.pl

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig