23 mar 2014

Why give a girl your heart, when she'd rather have a purse?

Norwegia oszalala na punkcie Michaela Korsa ... W miejscowosci, w ktorej mieszkam przynajmniej co trzecia torebka, ktora widze na ulicy to wlasnie MK... w takiej, wiec sytuacji nie pozostaje mi nic innego jak zakup... torebki Marc by Marc Jacobs... To moja mama pierwsza zwrocila mi uwage na te marke... Skora wykorzystana w torebkach jest krowia, dlatego jest do dla mnie troche latwiejsze do przelkniecia niz na przyklad prawdziwe futro, ktorego nigdy bym nie kupila. Marc Jacobs to troche wyzsza polka niz MK, i wiem, ze jezeli po jakims czasie torebka mi sie znudzi zawsze bede mogla ja sprzedac :) 




SHARE:

1 komentarz

  1. Piekna!! No na pewno wyzsza polka niz Kors!!! Tu w Kanadzie tez szal na Korsa a ja sie wylamuje. Jedynie zegarek ladny MK mam:) Szukam jakies ladnej nietuzinkowej designerskiej torby z gatunku niszowych. Takich, jakich nie bedzie nosilo pol Toronto:)

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig