14 mar 2014

Wystroj wnetrz: marzec 2012

Moje kochane, znow zniknelam na kilka (ach chcialabym napisac dni), ale jednak musze napisac tygodni (chociaz wcale mi sie to nie podoba), poniewaz zdecydowalam (w koncu!!!) przesiasc sie z moje wysluzonego Samsunga na jego mlodszy model i samo przegrywanie zdjec itd zajelo mi ponad tydzien.... a moze 4 godziny ;) W kazdym badz razie... na nowym nadal nie mam fotosklepu, a ten ostatni Windows wcale mi nie podchodzi :/ Mojego starego laptopa przejal Ørjan (o ktorego zreszta, kilka z was sie pytalo- i chcialabym wam przekazac, ze Ørjan ma sie swietnie,) bo to wlasnie od Ø. dostalam go w 2011 roku, wiec nie ma powrotu i zycie musi toczyc sie dalej... na nowym laptopie ;) Jakby tego bylo malo zdecydowalam sie jeszcze na wymiane mojego iPhone 4 na 5s i juz w ogole nie wiem co sie dzieje.... Nowych zdjec nie robilam od tygodni, dlatego dzisiaj wklejam kilka fotek mieszkania z 2012 roku... bo tylko takie znalazlam... a za kilka dni mam nadzieje wkleic aktualne zdjecia. Wiem, ze niektore z was lubia takie posty. Ach 2012 rok... wydawac by sie moglo, ze to bylo wczoraj :)


SHARE:

1 komentarz

  1. Anonimowy16.3.14

    Zdjecia piekne,jak zwykle wszystko idealnie dopasowane a biale metalowe lozko-poezja :) Dla mnie tez ten czas za szybko leci 2007....11...12...13 kiedy to zlecialo? 2 lata do 30stki- trudno mi w to uwierzyc :/ J.

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig