4 sty 2015

Wystroj wnetrz: The table.

Kolezanka na instagramie wlasnie zapytala sie mnie czy nie moglabym jej polecic jakiegos dobrego horroru. Alez oczywiscie odpowiedzialam, nie znam bowiem lepszego horroru niz ten pod tytulem: Egzamin z matematyki. Spoiler alert:  niestety wszscy gina w nim na koncu. 
Egzamin jednak dopiero za tydzien, a tymczasem zapraszam was do obejrzenia kolejnej serii zdjec z nocy sylwestrowej. Tym razem w rolii glownej: Stol. 
Jak zwykle na stole pojawil sie moj swiateczny stroik, w tym roku jednak zamiast swierka uzylam galazek jodly. Nie wiem czy to tylko moje wrazenie, ale wydaje mi sie ze jak na razie jodla prawie sie nie sypie w porownaniu ze swierkiem. Do tego jeszcze przepieknie pachnie! 
Po raz pierwszy w historii mojego bloga, udalo mi sie takze zrobic zdjecia jedzenia! Tak jak w zeszlym roku, w tym takze postawilysmy na indyka. Do tego ziemniaki, sos z czerwonego wina i zurawiny! Palce lizac! Dekoracje, takie jak slomki, serpentyny, balony i gwiazdki kupilysmy za okolo 25 zlotych w Sandvika Storsenter. 






SHARE:

4 komentarze

  1. A jaki jest Twój IG bo ten, który kiedyś obserwowałam jest chyba nieaktywny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spongeshoe. Jest aktywny, ale aby ogladac zdjecia musisz mnie "obserwowac"

      Usuń
  2. Nie wiem czemu nie mogę znaleźć. A przecież kiedyś Cię miałam. I lubiłam 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey znalazlam Twoj komentarz pod moim starym zdjęciem. Wchodzę na Twój profil a tam ikonka: no pictures yet. Próbuje kliknąć na +follow, nie da się. Wtf. Czy ja może zostałam przez Ciebie zablokowana? Nie mam pojęcia, nigdy czegoś takiego na IG nie widziałam, najwyżej może być profil private. W każdym razie jestem ina IG monhann. PS nie musisz publikować tego komentarza:)

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig