30 wrz 2015

Outfit: Min lille søster...

Jest 21:40 i wlasnie zastanwiam sie czy dam jeszcze rade, zeby pojechac na silownie... Wczoraj bylam na malym evencie, zarwalam noc i przyznam szczerze, ze nie jest latwo zmotywowac sie po calym dniu funkcjonowania jako zombie na trening... Wiem jednak, ze nie ma nic przyjemniejszego niz to uczucie, gdy wracasz po silowni do domu, nawet o 23! Zastanawianie, zastanawianiem czas jednak na kilka zdjec mojej stylizacji, ktore udalo mi sie pstryknac przed wyjsciem do kina w niedziele. Wybralam sie z moja przyjaciolka na szwedzki film pt "Min lille søster" czyli moja mlodsza sisostra, ktory opowiadal historie dziewczynki, ktora odkrywa, ze jej starsza sisostra ma anoreksje. Momentami wzruszajacy, momentami smieszny, nie zachwycil mnie jednak tak bardzo jak ostatni film na ktory wybralam sie z Linnea "De nærmeste" - o kazirodczym zwiazku brata i sisostry, po ktorym nie moglam do siebie dojsc przez kilka tygodni. Zmienimy jednak temat - stylizacja. Jak zwykle czapka, czarne rajstopy, spodniczka... poza tym moja kurtka z H&M i ulubiona torebka. My go to outfit tego wrzesnia! 




P.S Odkrylam powod dla ktorego prezentuje sie tak nieatrakcyjnie na zdjeciach: To moja twarz ;) Tym oto pozytywnym akcentem rozwiklania zagadnki,ktora meczyla mnie juz od kilku lat koncze moj wpis i pedaluje na silownie... 

SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig