20 lis 2015

Outfit: 101

Dzisiaj z okazji 101 wpisu na moim blogu, chcialabym jeszcze raz przypomniec wam niektore ze stylizacji, ktore publikowalam od momentu zalozenia "Life by..." Fajnie byloby gdybym, miala tych stylizacji 101, ale niestety musze zadowolic sie 19 fotkami. Zawsze jednak lepsze to niz nic :)


Nie wiem czy pamietacie moze taka kultowa strone bialekozaczki.pl, na ktorej autorzy zamieszczali stylizacje kobiet (zanim w ogole do polski dotarla jeszcze moda na outfity) w bialych kozaczkach. To zdjecie tymczasem bardzo dobrze nadwaloby sie na strone bialatorebka.pl #fail


#minimaliz (minimalistyczna jest tez ta moja mina wolajaca o pomste do nieba ;)


No arms challenge?


Jedna z moich ulubionych stylizacji sprzed 2 lat. Jedyne co mnie w niej irytuje to kolejna spodniczka, ktora kupilam na stoisku dzieciecym. Co bedzie dalej: sekcja dla nowordkow?


Kolejna (moim zdaniem) udana propozycja jesiennego stroju. Tak dobra, ze nawet moje wlosy zdecydowaly sie ze mna wspolpracowac na potrzeby tego zdjecia!


"- Pani, juz podziekujemy."


Gdy patrze na to zdjecie, mam ochote poprosic sama siebie o reke. Seriously. Wow. Na zawsze jedna z moich ulubionych sukienek!!!


Nie wiem, ale patrze tak na to zdjecie i wydaje mi sie, ze zarowno ja i moja spdnica bylysmy wtedy w depresji. 


"- Przepraszam, czy ktos widzial moj rozum?" #no


Tak, tak, tak i jeszcze raz tak. Ale widzicie te buty, producent powinien sprzedawac je jako lyzwy. TAKIE SLISKIE!


Pamietam, ze moje rajtuzy staly sie tematem wielu kontrowersji po opublikowania tego zdjecia, ale to juz temat na inny wpis. Jak dla mnie jednak cala stylizacja bardzo na tak.


Trophy wife starter pack


Lace dress of Wall Street. #dior


Smoothie wypity jedynie na potrzeby zdjecia. 


Nadal jestem w szoku, ze po publikacji tego zdjecia nikt nie poprosil mnie o reke. #wow


Nie wiem jak wy, ale ja nie mam nic do zarzucenia sobie i tej stylizacji. 


#badhairday

I to by bylo na tyle, juz nie moge sie doczekac kolejnego wpisu pt 201. Chyba na jego potrzeby juz od dzisiaj zaczne sie lepiej ubierac ;) 

SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig