25 lis 2015

Outfit: Paczka z Nelly.com ciag dalszy!

Dzisiaj juz na samym poczatku mojego wpisu mam dla was male pytanie: Czy nie wydaje wam sie, ze moj header jest za duzy??? Jak na pewno zauwazylyscie kilka dni temu, wyglad mojego blogu troszeczke sie zmienil. Tym razem postawilam na czern i biel, poza tym gdy najedziecie myszka na jakiekolwiek zdjecie, teraz od razu mozecie wrzucic je na Pinterest. Co to jest Pinterest? 


Jak podaje wikipedia: jest to serwis spolecznosciowy przeznaczony do kolekcjonowania i porzadkowania zebranych materialow wizualnych. Nazwa Pinterest wywodzi sie z dwoch slow: „pin” (przypiac) i „interest” (zainteresowania). Oprogramowanie Pinterestu umozliwia uzytkownikowi publikowanie fragmentow wizualnych stron internetowych w jednym miejscu i ich tematyczne segregowanie. Inny uzytkownik moze „polubic” poszczegolne elementy, skomentowac je oraz umiescic w swojej kolekcji. Moj profil mozecie znelezc tutaj.


 Tablica z ktorej najbardziej jestem dumna to ta o Sharon Tate. Mam w niej ponad 100 pinow, ktorych kolekcja powieksza sie praktycznie kazdego dnia. Ale wrocmy do mojego szablonu! Od kilku dniu wszystkie zdjecia na moim blogu automatycznie dostosowywane sa do rozmiaru strony... z tego tez powodu nagle moj header urosl do gigantycznych rozmiarow... i nie wiem czy tylko mi to przeszkadza? Z gory dziekuje za odpowiedz!  


Zwykly zbieg okolicznosci, ze takze moje ostatnie zdjecia utrzymane sa w czarno-bialej kolorystyce. Dzisiaj wklejam bowiem kilka zdjec stylizacji, ktore pstryknelam przy okazji krecenia ostatniego filmiku na youtube mianowicie: "Unboxing paczki z Nelly.com" Przyznam sie, szczerze, ze nie sa to moje ulubione zestawienia... ale chyba zgodzicie sie ze mna, ze ta kurtka jest po prostu bombowa! ;)

Wydaje mi sie po prostu, ze niektore z tych ubran duzo lepiej beda pasowac w innych zestawieniach... na potrzeby filmiku jednak postaralam sie, aby zeprezentowac ubrania z paczki w kombinacji z innymi ubraniami z paczki... jak sam tytul bowiem wskazywal byl to film o paczce z Nelly, a nie kolekcja moich ubran :) Dlatego efekt jest sredni, ale juz nie moge doczekac sie by wykorzystac te ubrania w innych ciekawszych stylizacjach :) 

SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig