29 lis 2015

Youtube: -"Jaka matka taka corka". Bloopers czyli wpadki 2.

I znowu nadszedl ten czas, aby podzielic sie z wami kolejna porcja bloopersow czyli wpadek, ktore zdarzaja mi sie podczas nagrywania. Dwa z klipow, pojawily sie juz w moich filmikach - ale uwazam, ze byly tak dobre, ze nic nie szkodzi jezeli zobaczycie je jeszcze raz :) Nie wiem niestety kiedy na moim kanale pojawi sie jakis nowy material poniewaz nic nie udalo mi sie nagrac ani w zeszlym ani w tym tygodniu... Wiem, ze nikt jakos szczegolnie nie czeka na te moje filmidla ;) ale dla samej siebie chcialabym publikowac nowy material przynajmniej raz w tygodniu. To moze wam sie wydac bardzo dziwne, ale ja naprawde kocham nagrywac. I chociaz mam maksymalnie pieciu widzow z ktorych czworo jest czlonkami mojej rodziny ;) to i tak juz nie wyobrazam sobie mojego zycia bez tego dziwacznego hobby jakim jest youtube! Serdecznie zapraszam do ogladania :)


SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig