26 gru 2015

Outfit: Przedswiateczny stroj na zakupy.

Swieta, swieta i juz prawie po swietach. Wczoraj odwiezlismy naszego goscia do Oslo i wszyscy zgodnie stwierdzilismy, ze te dw dni spedzone razem minely zdecydowanie zbyt szybko! Przyznam sie, ze obawialam sie troche tych swiat, ale zostalam jednak bardzo mile zaskoczona. Ogromne podziekowania dla mojej mamy, ktora tak naprawde odpowiedzialna byla za 99 % gotowania. Wydaje mi sie, ze po ponad 20 latach poszukiwan nareszcie odnalazla IDEALNY przepis na ciasto do pierogow, ktore to po prostu rozplywa sie w ustach. Dzisiaj przychodze jednak do was nie z przepisem ale ze stylizacja, ktora mialam na sobie podczas ostatnich przedswiatecznych zakupow. Niestety swieta w Oslo w tym roku nie byly biale, dlatego zimowa kurtke moglam zastapic plaszczykiem z Mango, ktory kupilam kilka lat temu. Przyznam sie, ze zastanawiam sie nad zakupem oryginalnego plaszcza Burberry, ale cena jednak nadal dosyc skutecznie mnie odstrasza.

Oczywiscie taki plaszczyk, to w pewnym rodzaju inwestycja poniewaz jestem pewna, ze po zakupie go juz nigdy nie skusze sie na zaden inny "trench coat", jest to jednak wydatek, ktory musze bardzo dobrze przmyslec. Tymczasem chodze jednak w odpowiedniku z Mango i jestem z niego bardzo zawolona, jedyne na co zwrocilam uwage, to, ze plaszczyk ten troszeczke sie gniecie. 


Nie mam pojecia czy trencz z Burberry takze sie gniecie? Byc moze ktos z was ma doswiadczenie z ta marka? I moze podzielicc sie, kilkoma uwagami na ten temat? Przejdzmy jednak do mojej stylizacji.


Jak zwykle do mojej stylizacji dobralam odpwiednie narycie glowy co jest w pewien sposob moja kropka nad i stroju. Niestety nie udalo mi sie kupic przed swietami kapelusza z poprzedniego wpisu i dlatego tez po raz kolejny musialam zalozyc moja ulubiona ale bardzo wysluzona czapke z H&M.


Rekawiczki i apaszka takze sa z H&M z linii, ktora nazywa sie Premium Quality. Wydaje mi sie, ze jezeli chodzi o dodatki takie jak torebka, buty, rekawiczki, warto zainwestowac w nie troche wiecej pieniedzy i kupic cos naprawde bardzo dobrej jakosci. 


Jak juz wspomnialam wczesniej niektore z moich butow mam juz 7 lat i nadal wygladaja tak jak pierwszego dnia gdy je kupilam, poniewaz wykonane sa ze skory wysokiej jakosci. Oczywiscie sa pewne granice, a rekawiczki naleza chyba do dodatkow ktore gubimy najczesciej dlatego moje rekawiczki nadal sa z H&M, ale z ich linii Premium Quality. 


Jezeli chcecie zobaczyc inne produkty z kategorii Premium Quality mozecie zrobic to pod tym adresem. Mam nadzieje, ze moja stylizacja wam sie podobala, i ze swieta mijaja wam w rodzinnym cieplym groniem.  

SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig